دندون

دندون

دندون

دندون

به قلعه بازگشتند



وی گفت: "این کوییدیچ Cup'll نام خود را بر روی آن در سال جاری خواهد داشت، با خوشحالی گفتند که آنها به قلعه بازگشتند. "من نمی توانم شگفت زده شوم اگر بهتر از چارلی ویزلی بگردم و اگر انگیزه ای برای پیروزی در اژدها نداشته باشم می توانستم برای انگلستان بازی کنم."



شاید این به این دلیل بود که او در حال حاضر خیلی شلوغ بود، چه چیزی با کوییدیچ سه ساعت در هفته کار خود را انجام می داد، اما هری به سختی می توانست آن را باور کند، زمانی که متوجه شد که او دو ماه پیش در هاگوارتز بوده است. قلعه بیشتر شبیه به خانه بود تا اینکه Privet Drive تا کنون داشته است. درس های او هم اکنون در حال تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر جالب است که آنها را به اصول اولیه تسلط.


در صبح هالووین آنها بوی خوشمزه پودینگ پودر را از طریق راهرو بیدار کردند. حتی بهتر است پروفسور Flitwick در Charm ها اعلام کرد که فکر می کند آماده هستند تا شروع به ساختن اشیاء پرواز کنند؛ چیزی که همه آنها در حال مرگ بودند تا تلاش کنند زیرا او شاهد آن بود که زوج نولین در اطراف کلاس درس زوم کنند. پروفسور فلیتویک کلاس را به جفت تمرین داده است. شریک هری بود Seamus Finnigan (که امداد رسانی بود، زیرا نویل سعی داشت چشمش را بگیرد). ران، با این حال، باید با هرمیون گرنجر کار کند. سخت بود بگویم که آیا رون و هرمیون در مورد این عصبانی بودند. از روزی که جاروبرقی هری به آن وارد شده بود، هیچکدام از آنها حرفی نزده بود.

"حالا، فراموش نکنید که جنبش زیبایی مچ دست ما تمرین کرده است!" پروفسور فلیتویک در حال سقوط است، به طور معمول در بالای شمع کتاب هایش نشسته است. "سوزاندن و تلنگر، به یاد داشته باشید، زدن و تلنگر. و گفت که کلمات جادویی به درستی بسیار مهم است - هرگز فرشته جادو Baruffio، که گفت: "به جای" f "و خود را در کف با بوفالو در قفسه سینه او را فراموش کرده ام."

خیلی سخت بود. هری و سایاموس سر و صدا زدند، اما قلمرویی که قرار بود آنها را به سوی آسمان بفرستد فقط روی دسکتاپ قرار می گرفت. سایاموس خیلی بی قراری بود که او را با گراز خود پرورش داده و آتش را به آن انداخته بود - هری مجبور شد با کلاه خود بسوزد.

رون، در جدول بعدی، شانس بیشتری نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.